sobota, 9 marca 2013

KOCHAM CII.

... Czasem chciała bym być złą czarownicą,która mogła by zamienić to wszystko w jedno wielkie bagno a niektórych ludzi w małe zwierzątka, które by się w nim topiły... 

Paweł
Żyj tak, aby twoim przyjaciołom zrobiło się nudno, kiedy umrzesz... :*

Ty narysuj mi uśmiech, a ja będę udawać, że jestem szczęśliwa ...    

Ludzie są wyjątkowi.. Każdy mnie wkurza w inny sposób !!! :D

Jestem wredna, mam nawroty bezczelności co 3 sekundy i nie lubię się dzielić. Wystarczający powód, żebyś dał sobie spokój :D 


Klaudia3127
"...A jeśli pójdzie coś nie tak i siebie znać nie będziemy już, nie powiem jak mi ciebie brak bo nie ma takich słów"

Tak, jestem kobietą. Jestem wredna, wścibska, zazdrosna, lubię komplementy, dostawać kwiaty i oczekuję, że będziesz się wszystkiego domyślał. :D

Tak owszem lubię wkurzać ludzi, którzy mi podpadli... :D

Może i jestem miła aczkolwiek w mordę też potrafię dać ! ;d  


girl
 Uśmiechaj się! Niech inni zastanawiają się co kombinujesz ;d 

...nawet nie umiem tego kryć, życzę Ci jak najgorzej ;d

Miejsce w piekle miałam zarezerwowane od urodzenia ;D

No ale po co być normalnym... ?;d

adventure time
Ani słowa do niego jeśli masz choć odrobinę godności idiotko. Pewnie, ze to nie będzie łątwe, ale kto ci powiedział, że ma być łatwo? Właśnie musi być trudno. Tak to jest z godnością właśnie...    

Nie muszę być idealna. Wystarczy, że jestem wyjątkowa ;)

- Całkiem Ci odbiło? - Nikt nie jest wiecznie normalny.! ♥ 

- Szukam pracy... - U mnie? - Tak, chcę zostać Twoim etatowym Słoneczkiem.! ♥   

Sofferenze
Mój świat tworzycie Wy.! ♥

Jesteście Malinowo, Truskawkowo i Bajecznie wyjebane .! ♥

 ' Są takie rzeczy , które lubię robić z jedną osobą ...!  

 ' Są tacy , którymi idę. Są tacy ludzie , których nigdy nie zostawię .! 

jestem
' Tak Was kochaam, że nie opiszę ci tego nawet największa encyklopedia świata .! ♥ 

' Bo na twój widok mordka mi się cieszy.! ♥ ' 

Po Wy potraficie zamienić moją szarą codzienność w dzień pełen szczęścia .! ♥ ' 

- Gdzie teraz idziemy ? - Nie wiem . Dla mnie nieważne jest gdzie i jak, ważne, że z Tobą .! ♥   

julkejszyn.
' Za Wami pójdę nawet na koniec świata .! ♥

' Zobaczywsz
y , Zpodobawszy , Polubiwszy , Zakochawszy .! x 33 ; * 

' Co będzie to będzie ...
Ważne że są Przyjaciele , Frugo i Żelki.! ♥ 

' Dlaczego na świecie musi być tyle języków .?!
Gdyby wszyscy mówili w jednym byłoby o wiele łatwiej .! ; X 

nataliaab 
ChŁoPaKu zastanÓw się cO na mÓj temat smarUjesz ... wCiąż na każdym krOkU Mnie krytykUjesz ...:/ Te bajki są pO prOstU żałOsne ...;] zazdrOśCisz ? tO takie prOste ! Ha!^^ bO ja jestem wielka Ty przy Mnie jesteś nikim ... ChCesz wOjny ? bardzO prOsze ! bO tO Ja tU zwyCięstwO OdniOse ! ;] No baa.!

Patrzę w lustro i nic nie widzę, chyba przez całe życie byłam tylko cieniem...

Pamiętaj dziewczyno, jak chłopakowi zależy, to choćby skały srały, a mury pękały, to znajdzie czas i sposób żeby się z tobą skontaktować.!!!; D

Mogę się do Ciebie zalotnie uśmiechać, ale to nie znaczy, że mi się podobasz. Mogę kazać ci wyjść, ale to nie znaczy, że chcę żebyś odszedł.Mogę dać ci szansę, ale to nie znaczy, że ją masz. Mogę cię olewać ale, to nie znaczy, że jesteś mi obojętny. Mogę tobą poniewierać, ale to nie znaczy że na to zasługujesz. Mogę cie szanować ale, to nie znaczy, że cie lubię. Mogę śmiać się z twoich żartów, ale to nie znaczy, że mnie śmieszą. Mogę cię potrzebować, ale to nie znacz, że sie o tym dowiesz..;/ 

julkejszyn. 
Są dni tak bardzo szare, że nie warto ich kolorować...:]

` Siebie mi daj na własność, bo ma dusza bez Ciebie traci swą wartość.♥

- "Cholernie" Lubię to słowo.. a ty jakie lubisz?? :) - "Kocham" <3 - A ja Cię Cholernie Kocham :* No widzisz kochanie jak się uzupełniamy :D :**** 

Prawdziwi wariaci nie potrzebują wesołego miasteczka żeby mieć karuzele ;D 

z przesłaniem 
Nie będę za Tobą płakać . W końcu to Ty tracisz , to co najlepsze .♥ ;p

Czasem mam odloty własnej głupoty !!! =) 

Moja głupota przekracza czasem pewne granice... HaHa... ;) !! <3

Bo trzeba się śmiać, wariatkę grać, szczęśliwym być i z życia drwić ... !!! ;) 

karolina_123 
...przyjaciele wierzą w nas nawet wtedy, gdy sami w siebie wątpimy...

Najgorzej Jest Być Nikim, Dla Kogoś, Kto Jest Dla Ciebie Wszystkim ... ;(

Bo czasem trzeba zamknąć oczy, by zobaczyć to co niewidoczne ...

.`Ta niesamowita radość, gdy się do mnie uśmiechasz. ♥

julkejszyn. 
nie każdy jest idealny , ale każdy ma w sobie coś wyjątkowego ...♥

` Gdy się rodzimy, jako małe dzieci pragniemy szczęścia i zabawy. Gdy dorastamy pragniemy życia jak z bajki. Lecz gdy już nie jesteśmy dziećmi chcemy w życiu być szczęśliwym i mieć te dziecinne marzenia wiedząc, że może kiedyś się spełnią . ♥

- Śpisz? - Nie. - Dlaczego? - Bo nie chce wkraczać do świata marzeń. - Jak to? - Bo tam jest za pięknie...;*

`A teraz nie patrzeć w przeszłość. Nie odwracać się. Nie stać w miejscu ,nie cofać się. Po prostu brnąć do przodu w nieznane. Byleby tylko zajść jak najdalej, na sam szczyt.


BunnyDiamond
"- Hahaha. Zajebista jesteś. - No wiem. Aż Ci zazdroszczę, że mnie znasz." :) 

Nie chcę się zmieniać. Chcę, aby pozostał we mnie ten urok dziecka, ta magia doceniania chwili, ten zachwyt nad światem, ta ufność, wiara w miłość. Nie chcę dorosnąć i zdjąć różowych okularów. Nie chcę być rozsądna, poprawna, robić tego, co powinnam. Jednak najbardziej pragnę pozostać sobą – roztrzepaną, roześmianą, zakręconą... 

.` z nutą pasji i szczyptą niepowtarzalnego uroku... 

Spódniczka mini... bluzeczka skromniutka... Myślisz, że jesteś taka ładniutka...? Że wszyscy wkoło ciebie kochają, a chłopcy do twoich stópek padają...? Lecz spójrz Kochanie, w swoje lusterko... Doprawdy, jesteś tak śliczną panienką? Solarium, puder, dwa kilo cienia...to wszystko ciebie tak bardzo zmienia... Spójrz czasem na świat, ten całkiem normalny gdzie występują też szare barwy... Może kiedyś nareszcie zrozumiesz, że tak naprawdę żyć wciąż nie umiesz... Bo w głowie twoje były tylko szmatki,pomadki, puder, wyrzuty do matki... Codziennie myślałaś co by tu zrobić by komuś znowu przykrości narobić... "Co tam uczucia" - takie motto masz, ale spójrz dziewczyno, ty ledwo zdasz... ! Czy myślisz czasem o swej przyszłości...? Czy w sercu twoim nie ma litości...? Zrozum, że w życiu są rzeczy wazniejsze, a gorsze nie są te dziewczyny skromniejsze... Być może zazdrościsz im naturalności... że nie muszą udawać piękności... Tak wiele rzeczy chcę powiedzieć jeszcze... lecz wątpię... że dotrze to do Ciebie nareszcie... Tego... co mówię i tak nie zrozumiesz... Ty tylko pudrować twarzyczkę umiesz... Może cień na powiekach przysłania ci świat...? Może dlatego nie widzisz swych licznych wad... ? Bo uwierz Kochanie... nie jesteś tak słodka... Po prostu zwykła z ciebie ^I^d^I^o^T^k^A^ ... [!] xD Taka jesteś ! I x3 He hE Wiem ze jestem jedynaa i nie powtarzalna! x33  


Kate8 
-Chce abyś była szczęśliwa. -Z Tb zawsze będę.:* .. 

Trzeba wrócić do początku, aby zrozumieć koniec.

Skoro nie można się cofnąć , trzeba znaleźć najlepszy sposób by pójść na przód. 

 ....Spotkasz ludzi których tak bardzo kochałeś, Choć lata nie widziałeś nadal kochać nie przestałeś. (Yo!) Teraz leżysz na plecach, spoglądasz na błękitne niebo, Serce dotyka serca, nie ma szczęścia, nie ma pecha, Nikt się nie złości, nikt nie docieka, Człowiek obok człowieka z nurtem płyną jak rzeka, Połączeni w jedną całość na samym szczycie góry, Mekka...  

 




  

 
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz