sobota, 2 marca 2013

Masz prawo popełniać błędy , nit nie dał ci instrukcji do życia. 


Pyśkaa01
za jedno ' kocham Cię mała ' jestem skłonna oddać Ci cały swój świat

`Pozwól naprawić mi to co we mnie zepsute.` 

Chciałabym wrócić do tych chwil, kiedy moim największym zmartwieniem było, czy zdążę na wieczorynkę..  
musisz się pogodzić i trzymać w ryzach własny świat, bo ten wokół ciebie nigdy nie wyblaknie z wad. 

julkejszyn.
Widzisz go i wiesz że mógłby Ci zastąpić powietrze<33 

`A jak spotkam miłość, to tak jej dokopie że pomyli walentynki z halloween` ♥

`I to uczucie kiedy jednocześnie kochasz & nienawidzisz.` 

`Spytać możesz, ale wiedzieć nie musisz.;>

motylek         
`jeśli ktoś był dla Ciebie ważny , nie zapomnisz go . i nieważne czy to był chłopak , czy przyjaciel czy pies... 

fakt, kiedyś mi się podobałeś. no ale przecież wiecznie ślepa nie będę !

Nie potrafię tego zrozumieć.. Tej nieobecności .. W jednej minucie jest człowiek a w drugiej już go nie ma.. Najpierw opowiadasz mu wszystko o sobie, o planach jakie masz, zna Cię lepiej niż Ty sam siebie, a potem tak nadzwyczajnej w świecie, nie masz w ogóle do niego dostępu. stojąc obok Ciebie czujesz, że jest jakiś obcy, a przecież taki nie był, pamiętasz go.. pamiętasz wszystko co z nim związane.. jesteś przesiąknięta wspomnieniami, aż do szpiku kości. nie możesz pojąc tego dlaczego to wszystko potoczyło się tak, a nie inaczej.. wciąż myślisz ,że to jest jakiś głupi żart, że on niebawem wróci ,że to wszystko się skończy i okaże jednym wielkim nieporozumieniem.

Bo najbardziej boli to, w co się uwierzyło, a co stało się kłamstwem.    

paris
`...niech będzie pięknie, ogarnijmy ten bałagan. ♥ "  

Dlaczego nie chcesz mu dać szansy.? Przecież wiesz, że on czuje do Ciebie coś więcej niż przyjaźń.
Wolę się z nim przyjaźnić.przyjaciele zostają na zawsze.♥
 


`Ale jedno wiem na pewno.Nigdy nie będę szczęśliwy nie będąc z Tobą`

* nie należę do tych latających po szkole w krótkich spódniczkach i machających tyłkami na lewo i prawo. nie wyróżniam się butami na wysokim obcasie i durnowatym śmiechem na pół korytarza. może i nie zwracam na siebie uwagi nażelowanych kolesi - ale wisi mi to. bo jeśli chcę przykuć kogoś uwagę - zrobię to inteligencją a nie dupą.!   

moose
`ta historia zaczęła się od przyjaźni..♥

Przysięgam uroczyście, że knuję coś niedobrego. :D

Jeden głupi uśmiech i jestem szczęśliwa do końca dnia. 

`pamiętam jak siedzieliśmy na schodach jak było zimno i ciemno ja przytulona do Ciebie.. nasza rozmowa o 'życiu' ..
powiedziałam ci wtedy że się boję..zapytałeś czego..spojrzałam na ciebie przytuliłam mocno i odpowiedziałam..
'że to wszystko kiedyś się skończy..że pójdziesz dalej do szkoły znajdziesz sobie kogoś innego..zostawisz mnie..a najbardziej boje się tego że przechodząc obok mnie nie powiesz mi zwykłego ''cześć'',że sobie beż ciebie nie poradzę'..pamiętasz.? ja pamiętam każde słowo z tamtej rozmowy i to co mi wtedy odpowiedziałeś 'postaram się żeby nigdy tak nie było'
Teraz wiem,że to były tylko słowa..;x
 
 
 
 


oorrii
I szczerze żałuje, że tak wyszło między nami.. 

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz