czwartek, 28 marca 2013

Masz w sobie to cholerne coś .♥

Otaczaj się ludźmi, którzy sprawiają, że Twoja dusza czuje, że żyje.♥ 

loveesickk
Nie doceniamy chwil, aż do czasu, kiedy stają się wspomnieniami. 

Jeśli sądzisz, że ktoś stał Ci się obojętny to po chwili znajdzie się moment, gdy zabraknie Ci Jego obecności bardziej niż kiedykolwiek .♥

W codziennym, zwykłym życiu wszystko okropnie łatwo się rozłazi. Możesz mieć wielkie plany, ale ciągle słyszysz, że lepiej dać sobie spokój, lepiej się nie wychylać: "nie dasz rady", "to nie dla ciebie", "nie wypada". I wtedy potrzebna jest odwaga.' ! ♥   

W naszym życiu pojawiają się miliony osób ale żadna nas nie wzrusza aż w końcu pojawia się ta , która odmienia nasze życie na zawsze ....♥ 

okazuma
Kwestia szczęścia to kwestia podejścia. ♥  

Człowiek będzie zupełnie wolny tylko wówczas, gdy otoczy się światem całkowicie stworzonym przez siebie. :)  

Tak nienaturalnie,
tak nieoficjalnie,
tak nieobliczalnie
................
już nieodwołalnie. ;* 


Nie mów , że to nie ma sensu. Wszystko go ma , co tylko potrafi sprawić, że szybciej bije ci serce. : ) 

angeline
Pierdol system, lecz rób to stylowo :D 

Masz w sobie to cholerne coś .♥ 

zacznij doceniać szczegóły. poranną kawę, dobrą książkę, zachwycającą piosenkę, wzruszający film. znajdź szczęście w uśmiechu przechodnia, zdanym kolokwium, ciepłym głosie mamy. doceniaj każdą sekundę. uwierz w siebie. uwierz, że marzenia się spełniają. i chociaż to trudniejsze niż ciągłe marudzenie to jest to warte wysiłku. nikt nie uczyni Cię szczęśliwym, jeśli najpierw nie odnajdziesz szczęścia w sobie. .;) 

Im bardziej starasz się żyć po swojemu, tym bardziej ludzie zaczynają uważać Cię za wariata.;D 

Lady Bunia
Przyjaźń to szczęście niewidoczne dla innych♥ 

a teraz słuchaj kotku, bo nie będe powtarzać. obiecuję że zrobię wszystko żebyś powiedział "k*wa , a Ona mogła być moja .."  

Stop. Chwila. Pomału. 

A przed snem tworzę tak piękne scenariusze naszych spotkań, że gdy się rano budzę, to nie wiem co jest prawdą, a co tylko moją wyobraźnią. 


happen
Przyjaźń jest jak słońce, czasami coś ją przysłoni, ale nigdy nie zgaśnie.

czasem mam taki dzień, że po prostu muszę Cię zobaczyć. 

- Telefon Ci dzwoni, nie odbierzesz?
- Jak kocha to poczeka.
- A jak nie kocha?
- To po co odbierać?

znowu zaczęłam analizować Twoje spojrzenia pomimo , że nie powinnam. ♥ 

Renesme
Tak bardzo chcę dotknąć Cię! Chociaż jesteś tak daleko, wiem że w końcu spotkamy się! 

.Czasem, życie się sypie i nie możesz nic poradzić, kiedy wszystko co kochałeś nagle zaczyna cię ranić. 

`To właśnie ja idę przez ten świat odważnie,
Pier*ole ludzi, którzy mają brudną wyobraźnie.
To ja. Walczę z nienawiścią i ściemą...
 
 


Byłam kim byłam, jestem kim jestem
Stanę się kim zechce ♥


julkejszyn.
`Czasem zastanawiam się nad tym czy inni ludzie zrobiliby to samo dla mnie, co ja robię dla innych... 

`ciesz się z tego co masz ,
posiadasz bardzo wiele . ♥
 


Każdego dnia dziękuję Bogu za to że cię mam ;* 

`Rozpędzeni prosto w stronę słońca zatraceni w sobie tak bez końca, zaliczamy dziś te wszystkie stany bez grawitacji pędząc w nieznane, mrugnij a pofruną szyby z okien, rozpalamy znowu tu nasz ogień, każda chwila jest wiecznością kiedy miłością podbijamy kosmos.!
 


julkejszyn.
`w życiu każdego z nas, przychodzi moment, kiedy tracimy sens swojego istnienia. kiedy dochodzimy do wniosku, że każdy z naszych dni, nie daje nam satysfakcji, jakiej oczekujemy. pomimo tego, jak bardzo staramy się dążyć do celów, czasami za wszelką cenę, nie udaje się nam. zaczynamy wątpić. najgorsze, są chwile, kiedy ostateczna nadzieja, nas zdradza. kiedy, nie pozostaje nam, nic na co moglibyśmy zrzucić winę, naszego niepowodzenia. najkrytyczniejszą chwilą w życiu, jest ta, kiedy niezadowolenie bierze górę nad całością.`

.Lecz są w moim życiu osoby, przy których potrafię zapomnieć o problemach . ♥ 


- nienawidzę cię. - syknął patrząc mi prosto w oczy.
- że co? - zapytałam odkładając książkę.
- nienawidzę cię za to jaka jesteś. - odburknął.
- jaka jestem? - zadałam kolejne pytanie.
- idealna, niezastąpiona. nie masz wad, dziwne nie? ja ich nie widzę. boję się tego dnia kiedy się rozstaniemy bo kiedyś taki przyjdzie, obydwoje pójdziemy w swoje strony. ułożymy sobie życie z kimś innym, a kiedy spotkam cię na ulicy z jakimś kolesiem serce pęknie mi na pół. głupia jesteś, cholernie głupia, że mnie kochasz. mnie się nie powinno kochać.
 
 


to , że przepraszam nie znaczy ze nie mam racji tylko świadczy o tym ze cenie Ciebie bardziej niż swoją dumę ..♥  

oskar
`Cieszmy się z cudownych chwil ..`

`Jedna osoba , a wywołuje tyle emocji . ♥

`Nawet nie piła już mleka bo bała się, że kiedyś może być wyższa od niego i wtedy nie pasowaliby do siebie ! ♥  

`Stay Strong ♥  

 Sanostol  
 “Życie jest ciężkie. Wypłacz to co masz wypłakać. Kochaj tylko tych co na tą miłość założyli. Cierp ... choć często niesprawiedliwie, a przede wszystkim walcz o to co jest warte walki. Choć czasami brak mi sił na to wszystko, dziękuje Bogu, że normalnie żyje. Bo życie nieraz mnie " przygniecie ". Za często szukam szczęścia tam gdzie nie powinnam. Za często idę za głosem serca, nie zważając co podpowiada rozum. Wtedy się gubię. mimo wszystko, żyje. Bez względu na to co sie dzieje wokół mnie, wiem, że w życiu każda chwila może być piękna, bo to my decydujemy ile jest tych chwil.”  

-Ale przecież ona ciągle się uśmiecha. -To spójrz na nią, gdy jest sama... 

       



     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz