piątek, 14 czerwca 2013

Psuje się...

Moja wyjątkowość polega na tym, że wcale nie musisz mnie lubić. 

Anja
Ciesz się każdą `SEKUNDĄ 'Życiaa .!  

No trzeba się śmiać wariatkę grać,szczęśliwym być i z życia drwić. 

Nie obchodzi mnie,
co o mnie myślicie.
Czy mnie lubicie,
czy nienawidzicie.
Czy dla was jestem inna,
czy może trochę dziwna.
Czy jestem naiwna,
a może dziecinna.
Czy jestem zwykłą lalą,
czy może myszką szarą.
Lecz prawda jest inna,
jestem taka jaka według siebie być powinnam! 


` Jesteś moją definicją szczęścia  ; 

eris is my homegirl :* 
so come on, spin me around . ! : P

Gdy przychodzi ta cholerna chęć wykrzyczenia całemu światu prawdy, którą ukrywam w środku, zjawia się myśl, że przecież i tak nikogo to nie obchodzi, nie warto.

W życiu jest jak w matematyce. Jeśli idzie zbyt łatwo, to prawdopodobnie coś robisz źle.  

Cały świat należy do nas i nigdy nikt nie będzie nim kierować... ;**♥

aniagurt  
Mój prywatny ósmy kolor tęczy;***♥♥ 

Złośliwość - hobby ludzi inteligentnych   

Z marzen sie nie rezygnuje...gorzej jak one rezygnuja z Ciebie.. 

What bout that ??! Really unsure !! 

natki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz