sobota, 4 maja 2013

Odwieszam ; D

Niech stanie w miejscu czas ...
` Niech zawsze bd jak dziś ; ** 



Są w życiu chwile, które na zawsze w pamięci zostają i choć czas przemija one nie mijają i są osoby które raz poznane bywają w życiu nie zapomniane.!*.* ♥  

jeśli prawdą jest, że śmiech to zdrowie , to dzięki moim znajomym będę żyła wiecznie .! ., ;♥  

Bo przyjaciel to prawdziwy skarb, maluje nam świat tysiącami Barw . `*..* 
  
Przyjaciel rozjaśnia nam ciemne dni . Przyjaciel, którym jesteś Ty;*** 
  Cały świat należy do nas i nigdy nikt nie będzie nim kierować*.*  

Chcesz to się staraj , nie chcesz to spierdalaj!  
 
A z natury jestem słodki, tak to mnie wychowała mama, lecz ten pierdolony świat przerobił anioła na chama.  
 
Wszyscy zaczynaliśmy jako 'nieznajomi' ..
 
 
Kobieta się urodziła więc nie masz prawa żadnej poniżać!

Przyjaciółko - Dziękuję że jesteś ;* 
 
Kiedyś musi być dobrze , zrozum ;)
 
Głowa do góry , biust do przodu i uśmiech ;D
 
 

Do szczęścia czasami nam nie wiele potrzeba.. 

-Kocham cię 
-Fajnie -.- 

''Przy­jaciele są jak ciche anioły, które pod­noszą nas, gdy nasze skrzydła za­pom­niały jak latać.'' 


 
Wybacz powoli zapominam ;) 

''Jestem tylko małą lalką - moja przyjaciółka jest zwłokami
Robaki jedzą jej twarz
Ściany naszego domu zostały wypaczone
Ta suka znów zostawiła mnie na zgnicie samą '' 
 
`Więc diabeł jest w kontakcie i nie potrafi poczuć hitu bo on stracił rozum z powodu tego hip-hopowego gówna '' 

Take me to your wonder vault
Where you keep your spoils and your treasures
Yeah you stumble to our hold
I can see you crack under pressure
Where's your dragon now? 


 
Nie pamiętam kiedy ostatni raz płakałam. To ten gruby mur chroni moje jakże wrażliwe uczucia. Okupują go, grają na nerwach i emocjach, próbują. Ja jednak stoję nieruszona, zbyt dużo przeszłam. Teraz każdego dnia rosnę, dzięki takim dwulicowym szmatom jak ty :D 

`pomimo braku genetycznego spokrewnienia nazywam ją siostrą.♥ 
 

„Życie jest jak pudełko czekoladek, nigdy nie wiesz, co ci się trafi”. ;*
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz