czwartek, 2 maja 2013

Długo nie pisałam przepraszam.

Zostały mi blizny i cieszyłam się z nich. Bo to znak, że się żyło, próbowało.


ciamciamciamciamramciam
Marzenia bywają trudne do spełnienia, lecz czasami warto poświęcić te cholerne 10 lat życia dla 5 minut szczęścia. 

''No bo jak mogę chcieć
Myśleć o kimś kto nie zna mnie,
Brak mi Twego widoku.'' 


Ty mnie nie osądzaj.Bóg zrobił to lepiej!

 'Te myśli męczą, chyba trochę zbyt często.' 

chilloutii
Nigdy nie dziel się szczęściem. Nie mów skąd je masz i co sprawiło, że się uśmiechasz. Ludzie, to jebani egoiści i będą chcieli Ci to odebrać, pamiętaj .
 
Słuchaj zawsze tego co podpowie serce, nie daj sobą manipulować, nigdy więcej...


Życie trzeba przeżyć tak, żeby wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać ;]  

'ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy' ;)) 

rose

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz