czwartek, 2 maja 2013

zawieszam!

Potrafię kochać całym sercem ;*,
nie nawidzieć z całych sił. ;P
Odpadniesz jak każdy,
który próbował ze mną walczyć !
Wrogom patrzę prosto w oczy.
Nie dam się zbyt łatwo zaskoczyć !.
Mam cięty język, humorku full ;D


Paweł
Ideałami będziemy później. Teraz po prostu bądźmy prawdziwi :) 

Mająca swój styl.swoje zdanie.
mająca dystans do ludzi.rządzić sobą nie pozwalam !
wybaczam, ale nie zapominam.Wiem czego chcę!
Błędy,które popełniam,są dla mnie nauczką na przyszłość.
Do patrzenia.nie do dotykania!
Kochająca tych,którzy sobie na to zasłużyli………..
Jedyna w swoim rodzaju, niepowtarzalna , wyjątkowa ….
Tajemnicza i Mściwa. 


Truskawkowo pełnią szczęścia z czekoladowym posmakiem radości...;*   

. " I Jak Zaklęta , Tańczę Na Wietrze " .  

Różne
Od dzisiaj nie będziesz "GADŻET" tylko "ŻELKA" :D 

Give me love . 

Im więcej Ciebie tym mniej , bardziej to czuje niż wiem . 

Pierwszy, myślisz, że najgorsze to złamane serce
Co Cię zabije jest drugim etapem
A trzeci, to gdy Twój świat łamie się w pół
I czwarty, pomyślisz, że już Ci lepiej
Piąty, zobaczysz ją z kimś innym
I szósty, jest gdy przyznasz, że może trochę spieprzyłeś
♥ 


chilloutii
Od samego początku

Byłeś złodziejem
Ukradłeś mi serce
A ja Twoją uległą ofiarą
Pozwoliłam Ci zobaczyć te cząstki mnie
Które nie były do końca ładne
I z każdym dotykiem, naprawiałeś je
Teraz mówiłeś przez sen, o, o
Rzeczy, których nigdy mi nie mówiłeś, o, o
Powiedz mi, że miałeś dość
Naszej miłości. 

Słowa, które ciężko jest wypowiedzieć są zazwyczaj tymi najważniejszymi. 
 

"Darkness imprisoning me
All that I see
Absolute horror
I cannot live
I cannot die
Trapped in myself..." 
 
Zawieszam bloga.  
 
 
     



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz