sobota, 19 stycznia 2013

but I'm holding you closer than most , cause you are my heaven...

,,Uratuj mnie przed nicością, którą się stałam...'' 

odosobniona
,,Docenisz kiedy stracisz. Stracisz jeśli nie docenisz.'' 

wiesz, cokolwiek się stanie - pieprz to. nie przywiązuj się. po prostu rób tak, żebyś była szczęśliwa, nawet jeśli ktoś odejdzie.'  

Nie ufam nikomu, kocham tylko tych co na to zasłużyli. 

Po prostu przy mnie bądź. Nawet gdy będzie źle, nawet gdy nie będę chciała Cię widzieć. Bądź przy mnie i już. Tylko tyle od Ciebie chcę. Nic więcej- tylko bądź.... 

 brakloginu  
Chciałabym spojrzeć głęboko w Twoje oczy i odczytać dlaczego mi to robisz... 

Kłopot w tym, że kiedy człowiekowi za bardzo zależy,

to wszystko czuje dwa razy mocniej.'


Obgadują - bo zazdroszczą . 

Nie wytrzymam tego wszystkiego...
- Wszyscy tak mówią, a wytrzymują.
Człowiek nie sznurek, wszystko wytrzyma.
 

Neśqu
    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz