piątek, 18 stycznia 2013

Jedna twarz, dwa oblicza :P

Nie muszę być idealna. Wystarczy, że jestem wyjątkowa ;) 


nevermind252
Ani słowa do niego jeśli masz choć odrobinę godności idiotko. Pewnie, ze to nie będzie łatwe, ale kto ci powiedział, że ma być łatwo? Właśnie musi być trudno. Tak to jest z godnością właśnie... 

Miejsce w piekle miałam zarezerwowane od urodzenia ;D

...nawet nie umiem tego kryć, życzę Ci jak najgorzej ;d

Może i jestem miła aczkolwiek w mordę też potrafię dać ! ;d  

girl    
Uśmiechaj się! Niech inni zastanawiają się co kombinujesz ;d

Tak owszem lubię wkurzać ludzi, którzy mi podpadli... :D

Tak, jestem kobietą. Jestem wredna, wścibska, zazdrosna, lubię komplementy, dostawać kwiaty i oczekuję, że będziesz się wszystkiego domyślał. :D

"...A jeśli pójdzie coś nie tak i siebie znać nie będziemy już, nie powiem jak mi ciebie brak bo nie ma takich słów"

martynalol
Jestem wredna, mam nawroty bezczelności co 3 sekundy i nie lubię się dzielić. Wystarczający powód, żebyś dał sobie spokój :D

Ludzie są wyjątkowi.. Każdy mnie wkurza w inny sposób !!! :D 

Żyj tak, aby twoim przyjaciołom zrobiło się nudno, kiedy umrzesz... :* 

Ty narysuj mi uśmiech, a ja będę udawać, że jestem szczęśliwa ... 

impreza         
 ... Czasem chciała bym być złą czarownicą,która mogła by zamienić to wszystko w jedno wielkie bagno a niektórych ludzi w małe zwierzątka, które by się w nim topiły...

Raz aniołek, raz diablica. Jedna twarz, dwa oblicza :P 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz