czwartek, 17 stycznia 2013

zostaw na później wszystko co mówiłeś przed chwila, tylko patrz i spojrzeniem wyznawaj mi miłość.

Nigdy nie zapomnę dobrych wspomnień z udziałem osób z którymi już nie rozmawiam. 

  

domciapl
Nie martw się, on na pewno wróci, gdy już przestanie być dla Ciebie ważny.

Za wszystko i za nic, tak po prostu bez granic.. ;)

bywają takie dni kiedy nie masz ochoty na nic, i w głowie masz tylko jego oczy i styl bycia.

jestem nikim, spoko. lecz dla takich jak Ty, to i tak za wysoko. ;>

Karolajnaa  
Twój problem polega na tym, że czasami doszukujesz się drugiego dna w zwykłych zdaniach. 

Zawsze zakładałam, że miłość jest niebezpieczną wadą. Dziękuję za ostateczny dowód. 

Klnę, bo boli. Płacze,bo nie daje już sobie rady

kiedyś było prościej. była woda zamiast wódki. paluszki zamiast papierosów. były zabawy w rodzinę, w sklep, czy restaurację. każdy mógł zostać lekarzem albo dyrektorem jakiejś firmy. byliśmy perfekcyjnymi piosenkarzami. porozumiewaliśmy się bez komórek i internetu. a berek był jedną z ulubionych zabaw. dawniej świat wydawał się być łatwiejszy. bez bólu pękającego serca, tęsknoty i nadziei na lepsze jutro.   

vannes1
Człowiek, który nie zakochuje się łatwo kocha zbyt mocno.

I po prostu podejdź i powiedz, że mnie kochasz a już nigdy nie powiem jak bardzo nienawidzę swojego życia!

Zdradę jesteś w stanie wybaczyć. Bo Ci zależy. Bo nie chcesz go stracić. Ale świadomości, i cichych szeptów Twojej podświadomości w kółko powtarzającej Ci, że dotykał jej dokładnie tak samo jak Ciebie - nie uciszysz.

psychopatyczny frajer z wygórowanymi ambicjami i przerostem ego ponad swój wzrost.

vannes1
- Musze mieć te szpilki, są zajebiste.
- Zajebisty to będzie twój ryj, jak się w nich wyjebiesz.


Wypijmy za wszystkich skurwysynów, których pokochaliśmy. Za przyjaźń, która miała trwać wiecznie. Za nieprzespane noce. Za nadzieję na lepsze jutro. ;)

Czasem linia męskiego karku może zmienić całe twoje życie. Sposób, w jaki sięga on do kieszeni po drobne, powoduje skurcz serca i chłód dłoni. To, jak dotyka twego łokcia lub nie zapiętego guzika mankietu koszuli, budzi w tobie demony, których istnienia nikt nie był świadom. 

szkoda życia na: diety, facetów i zły humor :D
  
ASIAOOO
Bo czasem trzeba się uśmiechnąć. Tak mimo wszystko, spróbować na nowo żyć. Przestać żyć w klatce zbudowanej z mieszanki wspomnień i niespełnionych marzeń. Dać z siebie wszystko. Dla siebie i tych, którzy naszego uśmiechu są warci.'

''Popatrz w oczy jej i wyznaj, ze czujesz miłość'' ;)

Patrząc na ciebie przypomniałam sobie, jak bardzo kiedyś potrafiłam kochać. Jak wspaniale się wtedy czułam i jak miłość była dla mnie wszystkim. ^^

Kiedyś ktoś w końcu doceni to, że jesteś.

Zach
           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz