środa, 27 marca 2013

https://www.youtube.com/watch?NR=1&v=NKvqVVRp91I&feature=endscreen

Może między nami nie jest idealnie,bo nie powinno ale i tak wiem ile dla mnie znaczysz.< 3 


Darknes9
życie nie polega na oddychaniu, ale na chwilach które wstrzymują oddech. ♥ 

wygodniej nie wiedzieć jak naprawdę jest.  

Są trzy rzeczy, za które nie powinno się przepraszać: uczucia, prawda i poczucie humoru. 

zapomniałam ,ze dzisiaj nie wolno nikomu ufać... -,-

goreczek6
Iphone jest drogi tak jak moje serce...;**


niezliczoną ilość razy wsłuchiwałam się w bicie jego serca. liczyłam każde uderzenie, napawając się tym, że moje wybija ten sam rytm. wszystko przestawało wtedy istnieć, a nawet w środku zimy nadchodziła słoneczna wiosna. on był moim ciepłem, o każdej porze. i kiedy brał moje drobne dłonie w swoje, czułam się bezpiecznie. ta radość jak podczas rozpakowywania prezentów, towarzyszyła mi na co dzień kiedy wychodził zza rogu, a jego uśmiech, ten specjalny, znów był tylko dla mnie. wszystkie momenty, które ja zapamiętam na zawsze, a on pozostawi daleko za sobą. 

Kolorowo i na tak `!. ;dd Z otwartością patrz na świat `!. ;dd ^^ 

Optymiści po prostu nie dopuszczaja do siebie czarnych myśli. Oni je kolorują,
czym? Mają magiczną kredke jaką jest:uśmiech  



julkejszyn.
A teraz zamknij oczy i pomyśl kto dla Cb może być..

Trzeba walczyć o swoje marzenia, ale trzeba też wiedzieć, które drogi są nie do przebycia i zachować siły na przejście innym ścieżkami.  

Bo mimo tego jak kiedyś było naprawdę, potrafiłam wszystko przekreślić.! ;[ 

Ludzie się zmieniają, to gra pozostaje ta sama.   







 




 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz