piątek, 1 marca 2013

~Zapomnij o nim . ~Nie mogę .. ~Dlaczego ? ~A Ty pamiętasz ile to jest 2+2 ? ~Pamiętam . ~To weź kurwa zapomnij .!

Mała dziewczynka myślała o nim cały dzień aż w końcu doszła do wniosku, że będzie tak zajebiście wredna jak ją rodzice nauczyli.! 


wonderful
`Bo w życiu trzeba umieć kochać i wybaczać tym na których nam naprawdę zależy.♥ 

`Nie zabieraj mi strun zostaw mi moją gitarę.....' :*:*

Nieeeech ten czas szybciej leci.. ♥ :) 

  ` wystarczy jedno słowo i wszystko nabiera barw ! :*



smalldevilx3
Nie wytrzymam tego wszystkiego...
- Wszyscy tak mówią, a wytrzymują.
Człowiek nie sznurek, wszystko wytrzyma.

  
and breathe me ..

Milczymy, by nie pogorszyć sprawy, tracimy szansę nic nie mówiąc..

Przegrywa ten, co już przy starcie skazuje się na porażkę...

love
but I'm holding you closer than most ,
cause you are my heaven...
 


Teraz wiem, tak już jest
jesteś cześcią mnie ! ♥
 


`i niech stanie w miejscu czas, zawsze niech już będzie tak jak dziś.`

"Człowiek szuka miłości, bo w głębi serca wie, że tylko miłość może uczynić go szczęśliwym".! 

 amazing
Jeśli któregoś dnia możesz być szczęśliwa, dlaczego nie zaczniesz od dzisiaj ? ;)

Są tacy, którzy idą z Tobą, są tacy ludzie, którzy nigdy nie zawiodą. ;) 

W życiu nie ma GAME OVER, jest tylko NEXT LEVEL :))

Jak upadnę - wstanę , a wtedy masz przejebane .


karamba 
Wolę siedzieć z chłopakami, którzy wywołują na mojej twarzy uśmiech, niż z dziewczynami, które siadają w kółku i obrabiają każdemu dupę. : )

Gdyby nie fakt, że potrafię być wredna, sprytna i upierdliwa, nie miałabym nic. Ale gdybym miała fajniejszy tyłek,dłuższe nogi i całkowity brak szacunku do samej siebie, zapewne miałabym wszystko.  

ja nie potrzebuję motywacji.generalnie mam na wszystko wyjebane i zaczynam od początku.^^

`bo w życiu są chwile , za które człowiek oddałby całe życie ♥

esterson0608
czasami fajnie jest uslyszec ,,dobrze że jestes,, ; )

Jeśli chcą Cię zniszczyć kłamstwem Ty zabij ich szczerością .

-Mówią mi olej go ... możesz mieć każdego ... ale ja chce tylko JEGO ..
Dziwnie tak,kiedy na nikim ci nie zależy.
nie czekasz na żadną wiadomość.
nie czujesz strachu że ktoś zniknie.
Dziwnie.Bezpiecznie.Pusto.
...Nie jetem jednak pewna..
Czy to poczucie bezpieczeństwa mi odpowiada...


Przytulanie to taka witamina, której czasami potrzebuje każdy człowiek. Jej niedobór powoduje osamotnienie. ¦ 


sweet
ogarniam . ogarniam . ogarniam .. próbuję chociaż... 

najbardziej nie lubię momentów, kiedy zaczynam doceniać człowieka, którego straciłam. kiedy rozumiem ile dla mnie znaczył, a jedyne co mi pozostało to żyć ze świadomością, że nie mam szans na jego odzyskanie. 

ej , dość mam smutku, będę szczęśliwa, choćbym miała sobie to szczęście ku*wa narysować !
 

szczęście zamyka się na bardzo mały kluczyk, który łatwo zgubić .

nieogar12011 
✌`gwałcę uśmiechem, demoralizuję spojrzeniem.

Bo czasem trzeba się uśmiechnąć. Tak mimo wszystko... ^^ 

Nie myśl o przeszłości, ogarnij rzeczywistość . ;D

Bo tak już jest, że marzenia nigdy się nie spełniają, sny zostają wytwórnią naszej wyobraźni, miłość istnieje tylko w filmach, a człowiek wmawia sobie że jest dobrze...

Miś
  Żyj z całych sił
I uśmiechaj się do ludzi
Bo nie jesteś sam...
 
 
 


Nic nie jest takie, jakie mi się wydaje... xD

Uśmiecham się, bo jesteś moją siostrą. ;) Śmieję się, bo nic nie możesz na to poradzić xD :* 

If you can dream it you can do it... ^^  


aniagurt
Jeżeli się czegoś pragnie, to wypadałoby o to walczyć. ^^ 

Dzisiaj olej wszystko! Po prostu się uśmiechnij :)

Bo najważniejsze to być szczęśliwym. I nie ważne jaką diagnozę postawi psychiatra :D

 Jestem wredna, sprytna, upierdliwa i dobrze mi z tym ;d

<3
W życiu chodzi o to aby żyć tym co jest teraz, a nie zamartwia się tym co było kiedyś... ;* 

Przychodzi taki czas, że zaczynamy mimo wszystko tęsknić za przeszłością.  

nie wierzycie w bajki? przecież każda z was może być śnieżką i mieć swoich 7 pajaców... znaczy się krasnali. ;D 

Chamska? Nie. Po prostu szczera. I to cię boli.  

Mania666
Mimo tego, że jestem smutna potrafię się uśmiechać..

Bo czasem tylko Ciebie potrzebuje ♥

Upić się szczęściem, a później nie trzeźwieć ;*

Siedziała na twardym łóżku, z jej oczu płynęły łzy. Czuła smutek, ból który zabierał jej sens życia. Trzymał ją na uwięzi. A ona niewinna odgrywała durne role w jego teatrzyku. Brakowało jej "słońca", dostrzegała tylko deszcz.. Widziała zło, rozpacz, sny były koszmarem, życie piekłem.. Wzięła żyletkę do ręki i delikatnie ciągnęła linie wzdłuż żył. Krew wypływała z jej ciała, uciekała dusza a serce, które jeszcze przed chwilą normalnie funkcjonowało - ucichło. Zostawiło tylko małe jedno ukłucie. Śmierć przywiatała się szyderczo, a ona szczęśliwa odeszła tam gdzie nie ma już nic

iforgot
Pamiętasz jak powiedziałam pierwszy raz że Cię kocham? Od tamtego momentu nie przestałam. ♥ 

Kubusiu jak się pisze MIŁOŚĆ ?
Prosiaczku tego się nie pisze, to się czuje ♥ 


Bo do szczęścia wystarczy tylko jedna osoba... ;*


     




     
     



     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz