sobota, 6 kwietnia 2013

Bądź. ♥

Pewnego dnia zatęsknisz za mną.! 

julia800
Żyję dla takich chwil kiedy bierzesz haust powietrza
I krzyczysz "chwilo, proszę bądź wieczna". ♥  


-O zobacz spadająca gwiazda , pomyśl życzenie.!
-Nie muszę przecież jesteś obok ;** . 

Wszystkie marzenia przecież muszą się kiedyś spełnić.! ;) 

Bo "Nic nie twa wiecznie " .. ;c  

jagodoszek
-Masz może alergię? 
-Tak na idiotów. -.-  

To że się uśmiecham , śmieję i żartuję jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście.Ja po prostu nie lubię pokazywać że jest mi bardzo źle ;c. 

To uczucie kiedy osoba którą kochasz , znajduje miłość swojego życia... ;/ 

Suko!. Jesteś jak poniedziałek nikt cię nie lubi zrozum. ! :D 

Czasami trzeba dać komuś zatęsknić aby zrozumiał co ma docenić.! ;* 

nie ważne co ważnie że od serca ;) 

Nie przejmuj się jeśli usłyszysz o sobie nieprawdziwe plotki, bo plotki wymyślają ludzie których zżera zazdrość. 

Uwielbiam słuchać kłamstw kiedy znam prawdę xd . :3 

 
I ten moment kiedy uświadamiasz sobie że na kimś Ci zajebiście zależy... 

Odległość to tylko liczba!. 

Zanim mnie ocenisz upewnij się ,czy jesteś IDEALNY.  ! ;D 

Obgadujesz mnie za plecami? Usiądź i poczekaj aż zacznie mnie to interesować ostrzegam Cię poczekam sobie długo ..

 
Zimno..przytulisz ? ;) 
 
Jestem zazdrosna o każdą dziewczynę, którą kiedykolwiek przytuliłeś, bo przez jeden moment miała w ramionach cały mój świat .! 
 
Wkurwiają mnie ludzie, którzy są starsi i uważają, że skoro jestem jeszcze młoda to nic o życiu nie wiem. A jak na te swoje nastoletnie lata, przeszłam w chuj za dużo. -.- 
 
- Wybieraj " ja , Kopciuszek , Śnieżka lub Smerfetka.
- ale przecież one nie istnieją
- no to zostałam Ci tylko ja ;) 
 
 
Najbardziej wkurza mnie to, że pomagam innym, a sobie nie potrafię. ;/ 

Czasem, gdy płaczesz, nikt nie widzi Twoich łez. Gdy cierpisz, nikt nie widzi Twojego smutku. Gdy jesteś szczęśliwy, nikt nie widzi Twojej radości. No a weź tylko pierdnij. 

On był dla mnie dobry, kochany, zasypywał mnie SMSami, buziakami na dobranoc, troszczył się o mnie - był ideałem. Więc czemu byłam nadal tylko zauroczona? Sama nie wiem. Zakochałam się dopiero wtedy, kiedy on zaczął ode mnie odchodzić... 

Choć o Tobie zapomniałam,to dalej nie mogę patrzeć na tą zdzirę.! -.-  


Fajne kolorki  
Fucking reality.!! :D 

Follow follow follow me please. I will followback you c; 

Przeznaczenie jest ogniwem a serce nie sługa.
Czasami dwie różne połowy pasują jak ulał.
Ich droga będzie długa, czy krótka, tego nie wiem.
Dalej za mnie będzie pisać życie, bądź tego pewien. ♥ 

A słowa nie oddają tego, ile waży strata.
Kocham Cię najmocniej, zaraz wracam. ♥ 


 
Jeśli zamarzłby ocean musisz wiedzieć, byłbym pierwszą osobą, która przez niego pobiegnie do Ciebie. ♥ 
 
Hej kotku, spędźmy wspólnie święta.
Ja będę zachwycony, a Ty będziesz wniebowzięta. ;* 
 
Nie wiem jak Cci to powiedzieć, mam zawiązane usta.
Nienastrojone serce, dlatego weź je ustaw ♥ 
 
Teraz tak naprawdę nic nie jest prawdziwe oprócz tego że ten świat to świat dwulicowych dziwek. 
 
  
Nie będę świata zmieniać, bo po prostu nie dam rady, bo w ludziach zawsze będą drzemać te same wady. 
  
To nie sen, zawsze po nocy przychodzi dzień. Zmienia marzenia w koszmar, dobrze to wiem.     
 
Pierdol system, lecz rób to stylowo. ;) 
 
Puszczam w niepamięć cały szum i chaos. Zapominam o tym wszystkim, co tak bolało. 
 
Karolajnaa *_* 
Bądź kimś, kto usiądzie obok i wysłucha mnie bez otwarcia ust. bądź kimś, kto przytuli, gdy zobaczy chwiejącą się łzę na koniuszku mojej rzęsy. bądź kimś, kto zawsze będzie po mojej stronie, chociażbym dokonywała najgorszych decyzji i robiła największe błędy świata. będziesz? proszę. 
 
I mimo że może teraz nie powiem Ci tego wprost, bo się boje, że możesz mi powiedzieć, że to nie to, to wiedz, że dopóki stoje obok, mogę być sobą, i zrobię wszystko by ogień płonął. 
 
jeżeli zwykłe cześć może przerodzić się w rozmowę, rozmowa w dotyk, dotyk w pocałunek, pocałunek w seks, to czy mogę powiedzieć Ci cześć? xd 
 
Nie tęsknisz do końca za Nim samym. Tęsknisz bardziej za tym jak było. Tęsknisz za sms'ami na dobranoc, do których się przyzwyczaiłaś. Tęsknisz za tym, by ktoś zapytał jak Ci minął dzień. Tęsknisz za tym, że zawsze starał się wywołać uśmiech na Twojej twarzy. Przytakujesz, prawda? To dodam jeszcze jedno. Tęsknisz za tym, by być komuś potrzebna, za tym by Twoje osoba zajmowała myśli kogoś, za tym by w końcu być dla kogoś ważna. Skąd wiem? Też za tym tęsknie.  

 
Bo niewykorzystanie szanse bolą bardziej niż popełnione błędy. ..

Przepraszam że nie pisałam pare dni...byłam w szpitalu ;) i nie miałam czasu.. :3
 
 
       
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz