niedziela, 7 kwietnia 2013

'kiedyś' to takie zaszyfr owane 'nigdy'.

Za często  mylimy zauroczenie z miłością ;c

deeb
Ej noo chodź się przytulać ;D

Pamiętasz mnie kiedyś podobno znaczyłam dla ciebie wszystko..

bardzo boli, gdy KTOŚ z kim spędziłaś najpiękniejsze chwile w życiu,
skraca Waszą znajomość do krótkiego "cześć". 


- Jak kocha to wróci.
- Jak kocha to nigdy nie odejdzie.! 



natalcia630
Dobrze wiem, że czasem bardzo trudno mnie kochać, ale chyba łatwo zobaczyć miłość w moich oczach. 

Gdy patrzę w Twoje oczy, wiem, że nie chcę już niczego szukać. 

Bywamy zazdrośni o to, co sami odrzucamy. 

Kochając jednocześnie dwie osoby, wybierz tę drugą, bo jeśli naprawdę kochałbyś pierwszą, nie zakochałbyś się w drugiej. 


bo tak
niebezpiecznie jest wierzyć w to , że coś trwa wiecznie. 

jeśli będę miała córkę,nie pozwolę by pokochała jakiegoś dupka który ja zrani.! 

Żeby tak cały rok był taki jak sylwester ; D 

nie żałuję tego co było. żałuję, że tak nie jest teraz. 


impreza
Dziewczyno! Jeśli facet potrafi zatrzymać swoją grę, tylko po to, żeby wysłać do Ciebie sms, wyjdź za niego. 

siedzisz i tęsknisz za nim, płaczesz po nocach, masz nadzieję, że on jeszcze wróci. wyrywasz sobie włosy, słuchasz smętnych, dołujących piosenek, chodzisz w dresach, załamujesz się, nie jesz. a on co? on pewnie leczy kaca po wczorajszej imprezie. 

Tak jestem pieprzoną zazdrośnicą ale to dlatego że tyle dla mnie znaczysz. 

i najgorsza jest świadomość, że piszesz do niej to samo, co kiedyś pisałeś do mnie. 


rementai
Sms o treści "Tęsknię za Tobą" - wyślij do Kasia, Asia, Monika, Sandra, Jola... 

To chyba normalne, że czasami chciałabym usłyszeć ciche, ciemne, drżące
"tęskniłem, tak cholernie tęskniłem"... 

- ale ty jesteś brzydki.
- a ty pijana.
- ale ja wytrzeźwieje. 

Kochana nie denerwuj się , bo złość piękności szkodzi. A dobrze wiesz,że nie masz czym błysnąć   
 

mr0707 
Udajesz że wszystko jest okej, a tak naprawdę rozpierdala Cie od środka. 

'Podsumujmy: mam depresję i przypiszecie mi leki . Mnóstwo ludzi je bierze i jakoś sobie radzą.Wypiszecie mnie i wrócę do pracy . Zjem obiad z rodzicami pokażę , że jestem normalna i nie sprawiam problemów . Pewnego dnia , jakiś mężczyzna poprosi mnie o rękę , będzie miły i rodzice bardzo się ucieszą . Przez pierwszy rok będziemy kochać się bez ustanku , potem coraz rzadziej i rzadziej . Kiedy zaczniemy mieć siebie dosyć , zajdę w ciążę . Wychowanie dzieci , praca i spłacenie kredytu będą trzymały nas razem . Po jakiś 10 latach mąż wda się w romans , bo ja będę zbyt zajęta i zmęczona . Dowiem się . Jednak przetrwamy to . Po kilku latach znów zacznie romans . Udam , że nic nie wiem , bo szkoda mi będzie czasu na próżne awantury . I tak doczekam ostatnich żeby moje dzieci miał takie życie jakiego ja nie miałam... 

-A między wami coś było?
- hmm, jakieś 10 MB archiwum gg i
1000 sms'ów dziennie <3 
  
Mówił " zależy mi " , szkoda , że nie dodał " na zrobieniu cię w chuja " .  
 
gaabgab  
Prawdziwa miłość to nie związek idealny, bo taki nie istnieje,ale pełen kłótni i godzenia, łez i uśmiechów. I mimo, że jest ciężko i ma się dość, nie poddajesz się, bo wiesz że z Tą osobą jesteś szczęśliwszy niż z kimkolwiek innym  
 
Nie pozwól żeby życie straciło sens przez osobę która nie była ciebie warta. 
 
I znowu uwierzyć trudno, że marzenia się spełniają !  
 
Kocham Cię jak ćpun kokainę czy amfetaminę. Kocham Cię jak skejt swoją deskorolkę. Kocham Cię jak alkoholik ostatnią butelkę czystej. Kocham Cię jak tapeciara różowy błyszczyk. Kocham Cię jak każdy facet mecz piłki nożnej. Kocham Cię jak każdy uczeń wakacje. I jeszcze mocniej.alee..szkoda że tak nie doceniasz...;c 
 
    






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz