sobota, 13 kwietnia 2013

Kiedyś mi zależało, cholernie zależało. Dzisiaj mam wyjebane.:D 

  nevermind252
Powiedz mi jak to jest być najgorszą szmatą w okolicy? 

`muszę ogarnąć swoje życie.! :D 

Nie ufaj ludziom nie warto.. 

`za każdą wylaną łzę. za każdą rozwaloną pięść. za każdą wziętą tabletkę. za każdy ból. za każdy uraz na psychice. za każdy cios. za każde besztanie. za każdy strach. za każdy telefon,którego bałam się odebrać. za każdą złość. za każde pretensje. za każdego siniaka. za każde wykorzystanie przewagi nade mną. nienawidzę Cię, skurwielu.` 

audreyhepburn 
e- problemy e-miłość e-czasy 

-Nie wraca się do starej miłości.
-Dlaczego?
-A jaki sens ma czytanie tej samej książki, znając jej zakończenie?

       Przysięgam uroczyście, że knuję coś niedobrego.

`A życie? życie toczy się dalej.!

patrycja534
    ` , przepraszam, że nie jestem perfekcyjna. nie mam pięknej sylwetki, długich blond włosów, że zamiast być kulturalna, to lubię przeklinać. że zamiast iść z koleżankami na spokojny spacerek wole z nimi wypić piwo i zapalić papierosa. przepraszam, za to że nie jestem idealna. < 3  

Teraz zależy mi tylko na tym byś zobaczył co straciłeś .!

było..minęło i już nie wróci .. ; ]


Eii , może powiem mu, że go kocham . ?
- po co . ? dziewczyno , jego to w ogóle nie przejmie, spojrzy na Ciebie jak na jakiś obiekt pozaziemski i powie to jebane ' aha '

pattyciaa
Facebook mi powiedzial, że najbardziej tęsknię za miłością . Nie kurwa, nie tęsknię , wcale . A ta rozpierdalająca pustka tylko dlatego, że wczoraj zjadłam za dużo frytek ..;|

..`myślała, że nie czuła się z tym źle. wszyscy znajomi patrzyli, jak stara się udawać twardą, chciała zachować swoje uczucia dla siebie. mówiła sobie, że jest wiele chłopców na świecie, ale podświadomie wiedziała, że nigdy więcej nie znajdzie chłopaka o tak brązowych oczach, o tak cudownym uśmiechu, który rozpromieniał każdy jej dzień, o zapachu, który czuje nawet w snach i o głosie, który tak wiele razy mówił, że ją kocha.. nikt nie powiedział, że będzie łatwo, ale ona się nie podda. szkoda tylko, że nie ma już nikogo, kto w nią uwierzy...

`to chujowe, robić coś wbrew swoim uczuciom, tylko dlatego, że wiesz, że tak będzie lepiej..

I co jej pozostało? Siedzieć z kubkiem herbaty i czytać archiwum?

www.silvers.bloog.pl
Bo tak już jest że, marzenia nigdy się nie spełniają, sny zostają wytwórnią naszej wyobraźni, miłość istnieje tylko w filmach, a człowiek wmawia sobie że jest dobrze .

` Nie warto starać się zatrzymywać przy sobie ludzi, przebaczając im każdy błąd, spędzać z nimi czas i każdego dnia obdarzać większym zaufaniem. Oni później i tak dokopią Ci tak mocno, że stracisz wiarę w innych..



Mówisz żebym o Tobie zapomniała, bo tak niby będzie dla mnie lepiej...
Gówno prawda, nie da się tak z dnia na dzień zapomnieć o osobie którą się kocha czy wymazać z pamięci chwilę spędzone razem...
Jeśli Ty możesz to zrobić to znaczy że nigdy na prawdę nikogo nie kochałeś, wiedz najwidoczniej mnie też nie kochałeś...!

Zastanawiam się co faceci czują kiedy są zakochani. czy czują motylki w brzuchu.? myślą o dziewczynie 247.? czy czekają godzinami aż wejdziemy na gg albo napiszemy do nich sms'a.? czy uśmiechają się pod nosem wspominając wspólne chwile.? tęsknią za nami przez cały czas.? czy wspominają nasze słowa dokładnie ja analizując.?

Sanostol
I'm sexy and I know :D

`. sentyment pozostanie. uczucie niekoniecznie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz