sobota, 13 kwietnia 2013

Sama - na wieki..

Gdy Cię widzę mam ochotę wysłać sms'a o treści POMAGAM! ;) 

redstrawberries
Łzy to nie wstyd, to oznaka że cholernie ci na kimś zależy.

Chodź ucieknijmy stąd, nie patrząc czy ma to jakikolwiek sens..
Chodź ucieknijmy stąd, czeka jeszcze na nas tyle miejsc..♥

`To jest to wszystko co dzisiaj mam
Dziękuję codziennie za boski dar
Nieważne dokąd byle nie sam. 

Nigdy nie będzie idealnie, ale zawsze fajnie :D 

wikarogo
"nie każdy rodzi się człowiekiem, niektórzy są chomikami..."  xD 

Licząc dobre rzeczy jakie w życiu mnie spotkały, Ciebie zawsze liczę podwójnie. 

- czym jest miłość? 
- śmiercią. 
- o stary.. 
- tsa? 
- to w takim razie jestem trupem. 
- co Ty pierdolisz? 
- zakochałem się! kocham ją, nie potrafię i nie chcę tego zmieniać. 

Walczy się do końca o wszystko !. 

julkejszyn.
Kiedy składasz obietnicę, później ją łamiesz, nienawidzę, kiedy dajesz słowo, później okazuje się, że nie wiesz, co to honor. 

Łatwo zakochać, trudno odkochać, łatwo nie pytać, trudno zapytać, łatwo przypomnieć, trudno zapomnieć. 

Kochać kogoś, to przede wszystkim pozwalać mu na to, żeby był, jaki jest. 

najwspanialsze uczucie na świecie, gdy druga osoba mówi KOCHAM znając Twoje błędy, wady i nawyki. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz