niedziela, 14 kwietnia 2013

Gdy mam słuchawki w uszach, moim jedynym zmartwieniem jest to czy da się wziąć głośniej..♥

Księżniczkaa
 `Ona ciągle płakała, nigdy nie miała ani grama miłości ...

Uśmiech to najkrótsza droga do drugiego człowieka :*

Umiesz liczyc , licz na siebie , innych twoje szczescie j.e.b.i.e.♥

"Cenię jak chłopak mówi o swoich uczuciach wprost"

kamcia13
Pieniądzeee szczęściaa nie dają , alee za pieniądzee możnaa kupiić żeelki a wteedy już bliskoo do szczęściaa .!


Nie obchodzi mnie,
 co o mnie myślicie.
 Czy mnie lubicie,
 czy nienawidzicie.
 Czy dla was jestem inna,
 czy może trochę dziwna.
 Czy jestem naiwna,
 a może dziecinna.
 Czy jestem zwykłą lalą,
 czy może myszką szarą.
 Lecz prawda jest inna,
 jestem taka jaka według siebie być powinnam!

wiesz, przydałby mi się ktoś. ktoś taki jak Ty

Kiedy życie daje ci cytryny, zrób z nich lemoniadę =)

izkaaa
Nienawidzę tego, że gdy mówię sobie, że gorzej już być nie może, życie mnie wkurwia i udowadnia, że może.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz