niedziela, 14 kwietnia 2013

I wiem, że sens jest w tym, jak na mnie patrzysz.

No bez jaj...zaczęłam wątpić w niektórych ludzi :)

sylwia000007interiapl
"Czasami duma nie pozwala spraw naprawić"



Zagubiony w tłumie chcąc odnaleźć się w tym pędzie,buduję swoje życie na miłości fundamencie.

To te niewypowiedziane słowa są najczęściej najważniejsze.


Balans na równoważni smutek i szczęście.

Karolajnaa
Jutro może nie być nic, dziś to wszystko.


Zapanować nie potrafię nad swoimi emocjami. Szybko się wkurwiam i wybucham jak dynamit!  


Bo jeszcze będzie wiele spraw, które zrozumiesz później
pierdolić smutek , prosze dziś o uśmiech :)


Podnieść wzrok, jeden krok do tyłu powoli Cię ściąga w dół Złam na pół te dawne myśli, a głosy ludzi wyraźnie mścisz Nie obchodzi mnie zdanie wszystkich, bo potrzebuję czegoś więcej .



julkejszyn.


''Czasem wydaje mi się, że świat jest pusty,

że nie ma serca dlatego rani ludzi.

Chcę umieć latać i zagłębiać się w chmurach,

podcinać skrzydła tym, którzy mówią, że to bzdura.

Nie jestem obojętna na poszarpane serca,

często ranię ludzi chociaż karzą mi przestać.

Życie to gra, a ten typ rzuca kości

tylko zawsze mam liczby zaliczane do najgorszych.

Zabierz mnie stąd i pokaż trochę szczęścia ,

bo do tej pory mój sen polega na refleksjach.

Wieczorem patrzę w gwiazdy, szukam lepszej drogi,

ale chyba ta planeta jest zakończeniem trylogii.

Ten świat mnie szarpie, nie patrzy na skutki,

może dam się ponieść wiatrom nie zważając na warunki.

dzień za dniem tutaj mija się z sensem,

zabierz mnie stąd: dokąd ? - obojętnie.''  


Papier jest martwy bez słów.

Atrament jest nic niewarty bez powieści.

Cały świat jest martwy bez opowiadań.

Bez miłości i oszałamiającego piękna.



Naiwność niszczy i zawsze kosztuje najwięcej.

A potem mnie pocałował prawdziwym, długim pocałunkiem, jakbyśmy byli sami jedni pośrodku lasu albo pustyni. Jakby w promieniu stu mil nie było nikogo i jakbyśmy mogli robić, co nam się podobało.

Wady są częścią doskonałości.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz